Salvarea vine de la biblioteca via colegiu I


Joi, 20 octombrie  2011 am fost profesori de prim ajutor la clasa a X-a E Filologie de la Colegiul National  « Stefan cel Mare »  Harlau   diriginte, d-ra prof. Drumea Irina , unde spiritul artistic se simte ca la el acasa.

Am fost placut surprinse cand am dat cu ochii de un soricel poznas ce ne-a intampinat cu bratele deschise .

Cu ajutorul d-nei asistent Petronela Ungureanu si a elevelor voluntare  Rionesei Izabela si Alistar Geanina am incercat sa extindem proiectul « Primul ajutor- Trusa ta de cunostinte » si in scoala, insa din cauza spatiului mic si a timpului limitat ne-am resemnat si am prezentat  cursul doar pe jumatate.

O bufnita sceptica si cam tafnoasa a urmarit cu ochi critici fiecare miscare ca, in final sa ne dea acordul sa continuam lectia. Am primit lamuriri mai tarziu si am aflat ca bufnita este simbolul intelepciunii apartinand Zeitei Intelepciunii Minerva din Grecia Antica .

Entuziasmul elevilor de clasa a Xa E dar si girul bufnitei ne-a incurajat sa tinem  joi, 27 octombrie 2011, orele 13, la Biblioteca Oraseneasca Harlau a doua lectie unde elevii vor invata despre metoda PAS si vor exersa RESUSCITAREA pe victima de profesie Anne, care a suportat multe la viata ei si va asigur ca  nu e tafnoasa deloc.

Nu stiu ce sa mai cred! De cate ori am postat un articol despre proiectul Primul ajutor- trusa ta de cunostinte, tot de atatea ori am intrat in Top 100 wordpress.com. Este posibil ca wordpress.com sa aiba o slabiciune pentru acest proiect sau pentru blogul bibliotecii.

va urma

Published in: on 23 Octombrie 2011 at 19:36  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bibliotecaharlau.wordpress.com/2011/10/23/salvarea-vine-be-la-biblioteca-via-colegiu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. Pentru Crina si Andreia
    Pe pamant avem de toate!
    In viata nu e totul roz bombon.Intelegem ca sunteti mai gingase.A fost o problema care a durat doar 6 zile.Nimic nu dureaza o eternitate pe pamant (posibil in ceruri). Astazi s-a rezolvat problema. Ne cerem scuze pentru disconfort si va asteptam cu (in) caldura sa beneficiati in cotinuare de seviciile bibliotecii.Va asiguram ca nici noi nu am dus-o prea bine.
    Drept recompensa pentru frigul temporar suferit, va dedicam aceasta melodie. Sper sa(ne)intelegeti!

  2. Cred ca ar fi mai bine sa anuntati cand nu mai sunteti in top. Biblioteca este abonata la acest top 100.
    Apropo, cand se va da caldura in biblioteca?


Lasă un răspuns

