Sfestanie la biblioteca


Dupa trei luni de truda, cu ajutorul lui Dumnezeu am schimbat fata bibliotecii, am primit cel mai minunat dar, o fantana si nu una obisnuita ci Fantana Cunoasterii.Tot in dar am primit si un serviciu nou de biblioteca- Centru internet cu acces gratuit pentru public, finantat  de Fundația Bill & Melinda Gates, prin intermediul IREX Romania, dotat cu 6 calculatoare echipate complet, scanner, imprimanta, proiector si ecran de proiectie.

Joi, 23 iunie 2011, Fantana Cunoasterii a fost inaugurata, Centrului Internet i s-a taiat panglica.

Dupa atatea binecuvantari ar fi trebuit sa ne declaram multumite. Ei bine, nu eram! Veti spune ca femeile sunt greu de multumit, asa este , dar aici era altfel de nemultumire. Am cautat in adancul sufletului si am gasit motivul nemultumirii, nu fusesem suficient de recunoscatoare si nu-i  multumisem indeajuns lui Dumnezeu pentru darurile primite.

L-am vizitat pe parintele paroh Amarghioalei Mihai si am stabilit sa facem o  slujba religioasa de sfintire si de multumire.

Joi , 30 iunie 2011, Sfintia Sa, s-a ruga pentru sănătatea trupească şi sufletească a celor prezenti, a sponsorilor si a voluntarilor dar si pentru odihna sufletelor bibliotecarilor ce au slujit de-a lungul anilor in biblioteca, adormiti intru nadejdea Invierii.

Iti multumesc azi, ca sunt, pentru ziua de maine.
Iti multumesc ca am pe masa o paine.
Iti multumesc pentru stropii de ploaie,
pentru fructe, pasari, flori,
pentru soarele care rasare in zori,
pentru cerul cu licar de stele,
pentru toate zilele vietii mele,
pentru firul de apa izvorat din fantana,
pentru harul ce-mi poarta a mea mana
pe-arcus de vioara, pe panza, pe piatra,
pentru viersul ce curge din mine spre cer.
Multumesc pentru omul blajin si sincer.
Multumesc pentru haina pe care o port,
pentru tot ce ma doare si totusi suport.
Iti multumesc pentru cantecul de pasarele
pentru toate incercarile vietii mele.
Multumesc pentru puiul de om ce se va naste.
Iti multumesc ca ai inviat in noaptea de Paste.

Dorina Stoica

Acatist de multumire- Marian Moise

Doamne, am atatea lucruri pentru care sa-ti multumesc
ca nu ar fi deajuns o mie de ani sa traiesc!

Published in: on 1 Iulie 2011 at 21:58  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://bibliotecaharlau.wordpress.com/2011/07/01/sfestanie-la-biblioteca/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

