Traditii peste veacuri


Festival de folclor, ediţia a III-a, faza zonală.

Organizator: Gradinita cu Program Normal Harlau.

Sectiunea Arta coregrafica

Dati un click pe fotografie pentru a mari si inca un click pentru detalii.

Sectiunea Arta culinara

In calitate de membru al juriului, am gustat din toate produsele de arta culinara traditionale romanesti specifice sarbatorilor de iarna  si va asigur ca toate au fost pe placul meu. Nu intru in amanunte pentru ca suntem in post si nu vreu sa va fac sa va lase gura apa. Mai aveti putintica rabdare pana la Craciun.

Sectiunea Arta plastica

Juriul:

Ion Ursache – presedinte juriu- viceprimar Oras Harlau

Anca Birzu – prof. Sc. Gen. Harlau

Iuliana Voicu – bibl.resp. Biblioteca Oras. Harlau

Bahnareanu Adrian – dir. Casa de Cultura Harlau

Leagan Irina-insp. Finante Publice Harlau-reprezentant al parintilor.

Nota 10 pentru cadrele  didactice si nedidactice, parinti , bunici, matusi si alte rubedenii ale scolarilor si prescolarilor din Harlau, Zagavia si Belcesti care s-au intrecut in acest concurs.

Tot ce-i romanesc nu piere si nici nu va pieri !

O alta prezentare a festivalului  http://harlau625.wordpress.com/

Published in: on 16 Decembrie 2010 at 01:58  Comments (4)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bibliotecaharlau.wordpress.com/2010/12/16/traditii-peste-veacuri-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 comentariiLasă un comentariu

  1. O chestiune elementara : orice juriu este format dintr-un numar impar de membri! Va sugerez pe viitor sa va informati mai temeinic.

    • Din juriu a mai facut parte inca o doamna.Imi cer scuze ca nu i-am retinut numele si de aceea am omis-o.Acum nu am de cine sa ma interesez.Daca nu ma insel cred ca d-na Leagan de la finante.Imi cer scuze si va urez Sarbatori fericite!

  2. Au iesit niste fotografii foarte bune ( mai putin primele care au iesit miscate)! Mai bine le edititati, sau inlocuiti! Drum bun in voyajul din Italia.Sarbatori fericite, La Multi ani 2011 dv. si colegei dv. de la biblioteca!

    • Imi pare rau, dar nu mai am cu ce sa le inlocuiesc. Mai mult am aplaudat decat am fotografiat.Sper sa nu se supere calutii pe mine. Am facut trimitere si la blogul dv., unde se gasesc fotografii de calitate.


Lasă un răspuns

