A doua toamna fara Maria


MARIANA BEJENARIUn:16.09.1963-d:27.10.2008 ;bibliotecara la Biblioteca Oraseneasca Harlau in perioada1993-2008.
27 octombrie 2008, un suflet cald, plin de iubire, modestie si suferinta a plecat mult prea devreme dintre noi, aripa nedreapta a destinului a lovit-o pe neasteptate.
Sa varsam o lacrima de durere si apoi sa o stergem incet cu dosul palmei si sa ne amintim cat de frumoase si unice au fost momentele petrecute cu ea.
Un gand pios pentru sufletul ei nobil si luminos, iar bunul Dumnezeu sa ii mangaie copiii, caci nu mai exista alta mangaiere dupa moartea mamei.

Pentru noi cei care am pierdut-o, cateva versuri care sa ne indemne la meditatie…
…………………………………………….
„Si-mi pare-asa ciudat ca se mai poate
gasi atata vreme pentru ura,
când viata e de-abia o picatura
intre minutu-acesta care bate

si celalalt – si-mi pare nenteles
si trist ca nu privim la cer mai des,
ca nu culegem flori si nu zambim,
noi, care-asa de repede murim.”

(Magda Isanos- Murim… ca mâine )

Ne e dor de tine, Maria!

Published in: on 25 Octombrie 2010 at 19:00  Comments (5)  

The URI to TrackBack this entry is: https://bibliotecaharlau.wordpress.com/2010/10/25/a-doua-toamna-fara-maria-2/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 comentariiLasă un comentariu

  1. Nu o cunosteam indeaproape pe doamna Maria,dar mergeam destul de des la biblioteca si o intalneam acolo….imi aduc aminte ca-i spuneam mamei:”Doamna Popovici are ochi frumosi”…frumos gest din partea doamnelor de la biblioteca ca ne aduc aminte de oamenii buni

  2. Un gand Sincer de compasiune pentru colega Maria ! Respect, colegelor ei care nu au uitat-o!!!! TG

  3. Maria va trai vesnic in constiinta voastra si a familei ei! A intrat in vesnicie, asa cum numai oamenii buni o merita! Frumos din partea voastra ca nu nu va uitati colegii de suflet.

  4. Mi-e foarte greu sa vorbesc despre Maria la trecut.Mi-a fost prietena si colega timp de 17 ani.Imi lipseste mult…

  5. N-am știut că Maria, personajul despre care vorbeați voi cu atâta plăcere și nostalgie, nu mai este. Îmi pare rău…


Lasă un răspuns

